Müşteri Deneyimi Araştırması Seyahat Kategorisi 1.’Si ETS Oldu!

Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen 2020 yılı Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre de Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası oldu.

Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen 2020 yılı Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre de Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası oldu.

Turkcell Global Bilgi ve Fast Company Türkiye iş birliği ile Bahçeşehir Üniversitesi’nden Dr. Nihat Tavşan ve Yeditepe Üniversitesi’nden Doç. Dr. Can Erdem danışmanlığında gerçekleştirilen, Türkiye Müşteri Deneyimi araştırması sonuçları açıklandı. 5 bin 300 kişiyi kapsayan, 15 bin 73 markanın değerlendirildiği Türkiye Müşteri Deneyimi Endeksi’ne göre seyahat kategorisinin 1.’si ETS oldu.

20 Ağustos- 6 Eylül 2020 tarihleri arasında saha çalışması tamamlanan Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması sonuçları kapsamında sektör 1.’si olan markalar, Turkcell Global Bilgi ve Fast Company Türkiye Dergisi iş birliğiyle düzenlenen online ödül töreninde bir araya geldi.

Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası ETS!
Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen 2020 yılı Ekonomiye Fayda Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre ETS, üst üste 2 yıl Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası oldu.

Türkiye İtibar Akademisi, Türkiye İtibar Endeksi’nin ardından Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü raportörlüğünde, 2020 yılı Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) araştırmasını gerçekleştirdi. Marka ve kurumların “Ürün ve Hizmet Kalitesi”nin, “Yönetim Performansı”nın ve “Topluma Sağladığı Sosyal Fayda”nın kamuoyu nezdinde bıraktığı algı izlerini ölçümlemek, değerlendirmek ve derecelendirmek amacıyla ülkemiz genelinde 72 ilde, 12 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirilen EFE 2020 sonuçlarına göre ETS, “Türkiye’nin ve Sektörünün Elmas Markası” oldu.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
0Shares

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

%d blogcu bunu beğendi: